SERWIS KLIENTA 

Jak Kupować?

1. Składamy zamówienie

Zamówienia dokonuje się na stronie internetowej sklepu www.elixirbynature.pl. W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową należy kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka” następnie należy wybrać wielkość opakowania i wpisać ilość sztuk*. Po włożeniu towaru do koszyka pojawi się informacja o rodzajach i ilości zamówionych produktów a pod nią formularz z opcją wyboru rodzaju przesyłki. W kolejnym panelu „Zawartość Twojego koszyka” widoczne są produkty, które zostały dodane do koszyka oraz ich ceny i ilość sztuk. W tej części również należy dokonać wyboru dostawy produktów.

*Jeśli ilość sztuk nie chce się zwiększyć do żądanej przez Państwa oznaczać to może, że nie mamy w magazynie takiej ilości danego produktu. Można wtedy złożyć zapytanie mailowo lub telefonicznie i dowiedzieć się, czy istnieje możliwość zamówienia większej ilości danego towaru.

Wysyłamy przesyłki wyłącznie za pośrednictwem kuriera. Przesyłka oznaczona jako "Kurier DPD" to przesyłka wysyłana za pośrednictwem Kuriera DPD po dokonaniu płatności przelewem lub wybraniu opcji płatności elektronicznej. Wszystkie standardowe przesyłki kurierem są przesyłane na nasz koszt. Istnieje opcja przesyłki „Kurier DPD za pobraniem”. Wybierając tą opcję do kosztów zakupu jest dodawany koszt przesyłki w wysokości 18 zł. Istnieje także możliwość osobistego odbioru towaru, po uprzednim umówieniu terminu, w siedzibie firmy w Warszawie.

Dane w części formularza oznaczonej jako „Płatność” same dostosowują się do danych w części „Dostawa”. Jeśli więc np. wybierzemy opcję „przesyłka kurierska” formą płatności będzie „Przelew” lub "Płatności elektroniczne"

Następnie po kliknięciu „Potwierdź zakup” można zalogować się, co daje możliwość korzystania z naszych programów lojalnościowych lub dokonać zakupów bez logowania się. Następnie należy podać dane potrzebne do złożenia zamówienia wraz z numerem telefonu i adresem mailowym. Dzięki podaniu adresu mailowego otrzymacie Państwo informacje od nas o postępach realizacji zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z linkiem, w który należy kliknąć w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Płatności on-line dokonać można wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia, kiedy na stronie sklepu wyświetlą się odpowiednie opcje. Płatności zwykłym przelewem dokonać można w dowolnym momencie, dane do przelewu znajdują się na podstronie ”Płatności i dostawy”.

2. Dobrze zabezpieczona paczka

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione przez Państwa produkty dotarły do miejsca przeznaczenia w nienaruszonym stanie. W tym celu kosmetyki pakujemy w mocne kartonowe pudełka, które dla większego bezpieczeństwa wypełniamy tak, aby przedmioty nie mogły się w nich swobodnie przesuwać podczas transportu. Opakowania kosmetyków zabezpieczamy dodatkowo folią żeby uniknąć ich otwarcia się i rozlania. Każda paczka jest owijana taśmą w celu zagwarantowania, że nikt przed Państwem jej nie otwierał.

Gdyby jednak zdarzyło się uszkodzenie zawartości paczki należy spisać w obecności kuriera protokół szkody i przesłać go nam razem z dowodem zakupu towaru. Reklamacje takie należy składać do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

3. Oryginalne produkty

Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Jako jedyny przedstawiciel marki Elixir by nature na terenie Polski, kupujemy je bezpośrednio od producenta, bez żadnych dodatkowych pośredników. W razie wątpliwości można każdy produkt zareklamować, jednak reklamacje złożone po otwarciu oryginalnego opakowania nie będą uwzględniane.

4. Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia to okres od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji (w przypadku płatności on-line lub zwykłym przelewem następuje to po zaksięgowaniu wpłaty) do chwili, kiedy przewoźnik odbierze od nas przesyłkę.

Paczki wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas realizacji zamówienia każdego produktu podany jest na stronie, na której znajduje się dany produkt.

Jeśli konieczny byłby dłuższy czas kompletowania zamówienia zostaną Państwo o tym fakcie jak najszybciej powiadomieni abyście mogli podjąć decyzję czy chcecie Państwo zaczekać dłużej na realizację zamówienia.

BEZPIECZEŃSTWO

Czy dokonując zakupu muszę zakładać konto w sklepie?

Nie jesteś zobligowany do założenia konta w naszym sklepie. Natomiast korzystając z założenia konta w sklepie dostajesz do dyspozycji własny panel do zarządzania kontem i zakupami w sklepie.

2. Dlaczego warto założyć konto w sklepie ?

Zakładając konto w sklepie w pełni korzystasz ze wszystkich programów i akcji rabatowych dostępnych dla naszych klientów. W każdej chwili masz wgląd do śledzenia realizacji i historii swoich zamówień. Nie musisz za każdym razem wypełniać swoich danych adresowych.

3. Czy sprzedawane produkty są oryginalne ?

TAK. Wszystkie produkty są oryginalne. Jesteśmy wyłącznym dystybutorem marki Elixir by nature na ternie całej Polski. Produkty Elixir by nature to profesjonalne kosmetyki, które dostępne są wyłącznie w gabinetach kosmetycznych i na naszej stronie sprzedażowej on-line. Oryginalne produkty z serii naturalnych kosmetyków Elixir by nature bazują wyłącznie na naturalnych składnikach roślinnych; nie zawierają żadnych chemicznych dodatków i nie są testowane na zwierzętach.

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego (np. ten sam produkt może posiadać nieco inne opakowanie, zmodyfikowane z inicjatywy producenta, co nie wpływa na jego jakość oraz oryginalność).

2. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, w szczególności w przypadku niezgodności Towaru ze złożonym zamówieniem.

3. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (rachunkiem) oraz pisemną informacją o przyczynie reklamacji (ewentualnie o preferowanym sposobie rozwiązania reklamacji) powinny być dostarczone przez Klienta do Biura Obsługi Klienta na własny koszt. 

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową albo wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości naprawienia towaru lub wymiany na nowy Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu towaru lub za zgodą Klienta Sklep zaoferuje mu inne, dostępne towary do wyboru.

5. Jeśli Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji z Towarem, żądanie Klienta uznaje się za uzasadnione.

6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie Towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.